آموزش رزین اپوکسی ضد خش

فهرست عناوین

آموزش رزین اپوکسی ضد خش

رزین اپوکسی جزء رزینهای خش پذیر می باشد، البته بسته به نوع رزین و هاردنر مصرفی، نحوه ترکیب، شرایط ترکیب، رسیدن رزین به حداکثر سختی و مهمتر از همه مراقبت های بعدی در مقدار این خش پذیری تاثیرگذاز است.

انواع خش

  • خشهای ریز بر اثر رفت و آمد زیاد با کفش
  • خشهای عمیق بر اپر جابجایی وسایل تیز مانند پایه میز یا افتادن وسایل سخت روی اپوکسی

راه حل برطرف کردن خش اپوکسی چیست

راه حل مورد اول به سادگی امکان پذیر می باشد. حتما کف پاساژها و مراکز تجاری یا بیمارستان ها که از جنس اپوکسی است را دیده اید و دقت کرده اید که ماشینهای شستشو مرتب در حال طی کشیدن و شستن سطح و همچنین پولیش (جلادهی) سطح هستند. این کار باعث می شود خشهای سطحی محو گردند و سطح اپوکسی همیشه براق و شیشه ای باقی بماند.

اما راه حل مشکل دوم! ترمیم رزین اپوکسی… بله! رزین اپوکسی قابلیت ترمیم دارد. اگر مشکلاتی از این دست اتفاق افتاد شما می توانید از رزین مشابه رزین کار شده برای ترمیم استفاده کنید و نهایتا ساب و پولیش بزنید تا یکدست گردد. راه دییگری هم وجود دارد و آن این که یک لایه از رزین هایی که قدرت مقاومت آنها در برابر خش بالا می باشد مانن پلی اورتان ها، روی سطح اپوکسی اعمال کنید تا کفپوش اپوکسی در برابر خشهای عمی محافظت شود.

کلاس آموزش رزین اپوکسی ضد خش

جدیدترین مقالات و اخبار در زمینه اپوکسی، چوب و رزین، سقف کشسان و همچنین متریال ها و نحوه اجرای آنها را می توانید در رادیس تبریز مشاهده نمایید. همچنین می توانید قبل از شروع هرگونه فعالیت در حوزه های ذکر شده، با متخصصین و اساتید ما مشاوره نمایید.

مجموعه رادیس مفتخر است با برگزاری دوره های آموزشی کاملا عملی توسط اساتید مجرب و تراز اول در سطح کشور و همچنین ارائه مدرک معتبر شما را در آغاز شغل های پر درآمد یاری نماید. جهت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید:

۰۴۱-۳۵۵۴۱۶۶۴

۰۴۱-۳۵۵۷۳۱۶۹

آموزشگاه رادیس

آموزشگاه رادیس با مجوز رسمی از سازمان فنی و حرفه ای فعالیت خود را از سال 1394با هدف آموزش نیروی کار تخصصی و اشتغال زایی در سطح کشور فعالیت خود را در شهر تبریز آغاز نموده و با برگزاری دوره های متعدد آموزشی متفاوت در زمینه های معماری، هنرهای تزئینی ، هنرهای تجسمی ، فناوری اطلاعات ، امور مالی و یازرگانی با بهره گیری از اساتید به نام بومی و غیر بومی، توانسته علاقه مندان بسیاری را روانه بازار کار کند.

با ما در ارتباط باشید:
آدرس

تبریز، ولیعصر، خیابان تختی، فلکه ابن سینا به طرف پارک زیتون (100 متر نرسیده به پارک) 

تلفن ها

 33293958 – 33298421 – ( 041)

09353964863

سئو سایت: طراحان وب تبریز
تماس سریع کلیک کنید