آموزش کناف در شاهین دژ

فهرست عناوین

آموزش کناف در شاهین دژ یک از دوره های پردرآمد آموزشگاه رادیس می باشد که سالانه چندین نفر را وارد بازار کار می کند .

دوره طی 1 ماه و در 40 ساعت توسط اساتید مجرب آموزش داده می شود . هنرجویان بعد از اتمام دوره آموزشی مستقیم از طریق آموزشگاه وارد بازار کار می شوند .

تمامی مواد ومتریال دوره بر عهده آموزشگاه می باشد و هنرجویان به صورت عملی همراه اساتید کار می کنند .

بعد از اتمام دوره هنرجویان پشتیبانی بعد از دوره دارند و با اساتید در ارتباط هستند .

*در آموزش کناف هنرجویان بعد از اتمام دوره به سازمان فنی و حرفه ای معرفی می شوند و پس از امتحان تئوری و عملی و قبولی در آزمون ها مدرک فنی و حرفه ای اخذ می کنند .

 

آموزش کناف در شاهین دژ

کناف صفحاتی روکش دار و غالبا گچی هستند که امروزه در صنعت ساختمان سازی به وفور مورد استفاده قرا می گیرند که عمده دلایل آن زیبایی ظاهری ، سرعت نصب و اجرای بالا ، تنوع فوق العاده و… هستند .

کناف همان نصل جدید گچ محسوب می شوند که تقریبا در تمامی امور ساختمان سازی مورد استفاده قرار می گیرند .

از ورق های کناف در دیوار ها و سقف های هر بخش از ساختمان و شرایط محیط و همچنین سلیقه کارفرما می توان استفاده کرد . انواع مختلف پانل های گچی ، چوبی و… به این جهت در ادارات و مراکز تجاری استفاده می شود . انجام این کناف کاری با توجه به لوازمی که در سقف نصب می شود امکان پذیر است .

کناف کاری ثابت : کناف کاری ثابت دارای جنبه تزئینی می باشد و اکثرا از این روش در اجرای سقف کناف منازل استفاده می شود . در این روش استفاده از نور پردازی در کناف امکان پذیر می باشد که همین امر از اهمیت بالایی برخوردا است .

 

 

اصطلاح انگلیسی : knauf

آموزشگاه رادیس

آموزشگاه رادیس با مجوز رسمی از سازمان فنی و حرفه ای فعالیت خود را از سال 1394با هدف آموزش نیروی کار تخصصی و اشتغال زایی در سطح کشور فعالیت خود را در شهر تبریز آغاز نموده و با برگزاری دوره های متعدد آموزشی متفاوت در زمینه های معماری، هنرهای تزئینی ، هنرهای تجسمی ، فناوری اطلاعات ، امور مالی و یازرگانی با بهره گیری از اساتید به نام بومی و غیر بومی، توانسته علاقه مندان بسیاری را روانه بازار کار کند.

با ما در ارتباط باشید:
آدرس

تبریز، ولیعصر، خیابان تختی، فلکه ابن سینا به طرف پارک زیتون (100 متر نرسیده به پارک) 

تلفن ها

 33293958 – 33298421 – ( 041)

09353964863

سئو سایت: طراحان وب تبریز
تماس سریع کلیک کنید