آموزش کاغذ دیواری ،پارکت

فهرست عناوین

پارکت و کاغذ دیواری :

پارکت و هم کاغذ دیواری از پوشش های پر متقاضی و بسیار پرکاربرد در دکوراسیون داخلی خانه ها و همینظور ادارات می باشند . این روز ها در اکثر ساختمان ها از پارکت با کاغذ دیواری مورد استفاده قرار گرفته می شود ، و به همین علت باید اصول و قواعد تناسب پارکت و کاغذ دیواری در دکوراسیون داخلی رعایت کنیم .


اصول و قانون قواعد تناسب پارکت باکاغذ دیواری در دکوراسیون داخلی :
ابتدایی ترین موضوعی که در مورد اصول و قانون قواعد تناسب پارکت و کاغذ دیواری در دکوراسیون داخلی در نظر باید گرفته شود ، جنس و همینطور کیفیت آن است . پس باید سعی شود کاغذ دیواری و پارکتی را که انتخاب می کنید از کیفیت بالایی برخوردار باشند . کیفیت بالا سبب آن می شود که تا کاغذ دیواری و همینطور پارکت دوام و عمر بسیاری داشته باشد .
یکی از مهم ترین و قابل ذکر ترین نکات اصول و قوانین تناسب پارکت و کاغذ دیواری در دکوراسیون داخلی رنگ می باشد ، که باید حتما رعایت کنید . البته توصیه می شود که سعی شود تا رنگ های خنثی را مورد استفاده قرار دهید . رنگ های خنثی سبب می شود تا کاغذ دیواری و پارکت در مدت زمان طولانی برای افراد کسل کننده نشود .

نکات مهم انتخاب در انتخاب رنگ
همچنین در نظر داشته باشید که باید سعی کنید انتخاب رنگ پارکت ها تا حد امکان باید رنگ های طبیعت را مورد استفاده قرار دهید . رنگ هایی همچون قهوه ای و همینطور سبز از رنگ هایی هستند که بیشتر دکوراتور ها پیشنهاد می کنند .
انتخاب کردن رنگ روشن برای پارکت لمینت و همینطور کاغذ دیواری اتاق های کوچک بسی مناسب می باشد . چرا که رنگ روشن سبب بزرگ نشان دادن اتاق می شود .
همچنین شما میتوانید از پارکت و همینطور کاغذ دیواری یک نواخت و یا یک رنگ می توانید مورد استفاده قرار دهید . البته نا گفته نماند که این کار حس خوبی به اهل خانه انتقال می دهد . چرا که انتخاب کردن یک نوع رنگ برای پارکت و کاغذ دیواری کاری سلیقه ای است .

مزایای پارکت لمینت
اکنون می توان گفت برای انتخاب کردن پارکت باید سعی شود پارکت لمینت که گزینه ای بهتر از پارکت است را انتخاب خود قرار دهید . پارکت لمینت از مزایای بسیاری به نسبت پارکت همانند مقاومت در برابر ضربه و همینطور نصب آسان و راحت دارا است . البته نا گفته نماند که کاغذ دیواری هم از نوع قابل شستشو بودن و همینطور مقاوم بودن در برابر ضربه را مورد انتخاب خود قرار دهید .
به صورت کلی می توان گفت پارکت و کاغذ دیواری در دکوراسیون داخلی نقشی بسیار مهم و تاثیر گذاری داشته و در حالتی که در انتخاب هر یک از آنها مشکلی پیش آمد بتوانید از شرکت های فعال در کار دکوراسیون داخلی درخواست کمک کنید .

آموزشگاه رادیس

آموزشگاه رادیس با مجوز رسمی از سازمان فنی و حرفه ای فعالیت خود را از سال 1394با هدف آموزش نیروی کار تخصصی و اشتغال زایی در سطح کشور فعالیت خود را در شهر تبریز آغاز نموده و با برگزاری دوره های متعدد آموزشی متفاوت در زمینه های معماری، هنرهای تزئینی ، هنرهای تجسمی ، فناوری اطلاعات ، امور مالی و یازرگانی با بهره گیری از اساتید به نام بومی و غیر بومی، توانسته علاقه مندان بسیاری را روانه بازار کار کند.

با ما در ارتباط باشید:
آدرس

تبریز، ولیعصر، خیابان تختی، فلکه ابن سینا به طرف پارک زیتون (100 متر نرسیده به پارک) 

تلفن ها

 33293958 – 33298421 – ( 041)

09353964863

سئو سایت: طراحان وب تبریز
تماس سریع کلیک کنید