آموزش طراحی و اجرای کناف در تبریز

فهرست عناوین

آموزش طراحی و اجرای کناف در تبریز

امروزه واژه کناف برای اکثر کارفرمایان کلمه ای آشناست، حتی این چنین می توان گفت که کناف با سرعت اجرای بالا، ریخت و پاش کم و امکان خلق طرحهای متنوع بدون محدودیت، در اذهان عمومی ثبت شده است. حال آنکه در بحث شیرین قیمت تمام شده اجرای کناف گاه از سوی مجریان عزیز کوتاهی می شود. به این صورت که وظیفه مجریست که برای کارفرما به طور کامل توضیح دهد که فقط هزینه کناف را نباید در نظر گرفت بلکه پس از آن رنگ کاری و نورپردازی نیز قرار است هزینه های جداگانه ای برای کارفرما داشته باشند. لذا بر خود وظیفه دانستیم تا این مساله را قبل از هر چیزی ذکر نماییم. اما جدای این موارد باید خاطر نشان کنیم که در مقایسه با گچ کاری و رابیتس کاری (البته متناسب با طرح مد نظر کارفرما) قیمت تمام شده کناف قابل توجیح تر است. حال آنکه امکان خلق انواع طرح های ساده و پیچیده با کناف جای خود دارد.

متخصصین اجرایی رادیس با سالها تجربه حرفه ای در زمینه اجرای کناف، در تمامی پروژه ها مشاوره کامل ارائه خواهند داد و پس از توافق، بدون معطلی شروع به کار خواهندکرد. مزیت اکیپ اجرایی ما این است که گاهی قبل از اجرای کناف، در قسمتهایی از پروژه نیاز به تخریب وجود دارد که دیگر منتظر اکیپ تخریب نمانده و خود همه کارها را انجام خواهند داد که این مورد برای کارفرما اقتصادی تر خواهد بود!

کلاس آموزش طراحی و اجرای کناف در تبریز

دیگر مزیت ما وجود افراد متخصص در طراحی کناف می باشد، به این صورت که قبل از اجرا کارشناس ما طرحی مختص فضای مورد نظر ارائه خواهد داد و تا پایان کار بر اجرای همان طرح نظارت خواهد داشت. تمامی این موارد را می توانیم در شعار مجموعه رادیس خلاصه کنیم و آن این که : هر مشتری راضی، مشتری های بیشتری معرفی خواهد کرد و ما طی تمام این سالها این موضوع را با تمام وجود درک کرده ایم!

آموزشگاه رادیس

آموزشگاه رادیس با مجوز رسمی از سازمان فنی و حرفه ای فعالیت خود را از سال 1394با هدف آموزش نیروی کار تخصصی و اشتغال زایی در سطح کشور فعالیت خود را در شهر تبریز آغاز نموده و با برگزاری دوره های متعدد آموزشی متفاوت در زمینه های معماری، هنرهای تزئینی ، هنرهای تجسمی ، فناوری اطلاعات ، امور مالی و یازرگانی با بهره گیری از اساتید به نام بومی و غیر بومی، توانسته علاقه مندان بسیاری را روانه بازار کار کند.

با ما در ارتباط باشید:
آدرس

تبریز، ولیعصر، خیابان تختی، فلکه ابن سینا به طرف پارک زیتون (100 متر نرسیده به پارک) 

تلفن ها

 33293958 – 33298421 – ( 041)

09353964863

سئو سایت: طراحان وب تبریز