آموزش طراحی سه بعدی قبل از اجرا در تبریز

فهرست عناوین

آموزش طراحی سه بعدی قبل از اجرا در تبریز

قبل از اجرای پروژه های معماری، وجود پیش نمایشی از تمام شده طرح مورد نظر می تواند بسیاری از مشکلات از قبیل اختلاف نظرهای مابین کارفرما و مجری، زیان های مالی به دلیل تصور غلط طرفین از بابت طرح نهایی، اعمال نظرات بیهوده و دست و پاگیر در طراحی و بسیاری موارد دیگر، پیشگیری نماید. حال آنکه طراحی سه بعدی می تواند تمام قسمتهای پروژه را شامل شود و یا تنها بخشی از فضا همچون کابینت ها، طرح سقف کاذب، چیدمان مبلمان و اکسسوری ها و… را دربرگیرد. لذا شرکت رادیس با به کارگیری افراد متخصص در زمینه کار با نرم افزارهای سه بعدی این امکان را برای کارفرمایان فراهم نموده است که قبل از شروع اجرای پروژه، به صورت کامل تمام شده ی طرح را مشاهده نموده و هرگونه تغییرات و پیشنهادات جهت اعمال سلایق خود در طراحی را به مجری انتقال دهند و با خیالی آسوده تر به تماشای پیشرفت کار بنشینند.

کلاس آموزش طراحی سه بعدی قبل از اجرا در تبریز

نرم افزارهای مورد استفاده جهت این امر، ۳ds Max، V ray، لومیون می باشند که از جمله نرم افزارهای قدرتمند برای ارائه رندرهایی با کیفیت بالا و نمایش جزئیات اجرایی هستند. لازم به ذکر است تحویل هرگونه رندر سه بعدی به کارفرما مستلزم هزینه ای جدا از اجرای پروژه خواهد بود که البته این هزینه در مقایسه با تخریبها و دوباره کاری های حین پروژه به دلیل وجود نداشتن طرح سه بعدی قبل از شروع کار، از لحاظ اقتصادی قابل توجیح تر می باشد!]

آموزشگاه رادیس

آموزشگاه رادیس با مجوز رسمی از سازمان فنی و حرفه ای فعالیت خود را از سال 1394با هدف آموزش نیروی کار تخصصی و اشتغال زایی در سطح کشور فعالیت خود را در شهر تبریز آغاز نموده و با برگزاری دوره های متعدد آموزشی متفاوت در زمینه های معماری، هنرهای تزئینی ، هنرهای تجسمی ، فناوری اطلاعات ، امور مالی و یازرگانی با بهره گیری از اساتید به نام بومی و غیر بومی، توانسته علاقه مندان بسیاری را روانه بازار کار کند.

با ما در ارتباط باشید:
آدرس

تبریز، ولیعصر، خیابان تختی، فلکه ابن سینا به طرف پارک زیتون (100 متر نرسیده به پارک) 

تلفن ها

 33293958 – 33298421 – ( 041)

09353964863

سئو سایت: طراحان وب تبریز
تماس سریع کلیک کنید