ضوابط کلی آموزش در مراکز آموزشی و آموزشگاه های آزاد

ضوابط کلی آموزش سازمان فنی و حرفه ای به شرح زیر می باشد:

  • مهارت آموز موظف است کلیه ضوابط و مقررات عمومی مرکز را طبق آیین نامه های آموزشی و انضباطی سازمان و آیین نامه نحوه تشکیل و اداره آموزشگاههای آزاد مصوب ۸۵/۵/۱۸ هیئت محترم وزیران رعایت نماید.
  • مراکز آموزشی هیچگونه تعهدی در قبال ایجاد اشتغال برای افراد آموزش دیده ندارد ولی در صورت درخواست صنایع و بنگاههای کاریابی نسبت به معرفی افراد واجد شرایط اقدام می نمایند.
  • مهارت آموز موظف است برنامه های کاری خود را بر اساس برنامه های آموزشی مراکز تنظیم نماید، غیبت غیر موجه بیش از ۱۵ درصد مدت دوره باعث محرومیت مهارت آموز از ادامه دوره آموزشی مربوطه، شرکت در آزمون و عدم پذیرش (بجز مهارت آموزان آموزشگاه های آزاد) در دوره های آتی خواهد شد.
  • مهارت آموزان مراکز دولتی که در حین دوره آموزشی نسبت به ترک دوره اقدام نمایند، حداقل به مدت شش ماه از ثبت نام در دوره های آتی در کل کشور محروم خواهند شد.
  • مهارت آموزانی که با توجه به نظر کمیته انضباطی مرکز به تجهیزات و ابنیه مرکز خسارت وارد نموده اند موظف به جبران و پرداخت خسارت می باشند.
آموزشگاه رادیس

آموزشگاه رادیس با مجوز رسمی از سازمان فنی و حرفه ای فعالیت خود را از سال 1394با هدف آموزش نیروی کار تخصصی و اشتغال زایی در سطح کشور فعالیت خود را در شهر تبریز آغاز نموده و با برگزاری دوره های متعدد آموزشی متفاوت در زمینه های معماری، هنرهای تزئینی ، هنرهای تجسمی ، فناوری اطلاعات ، امور مالی و یازرگانی با بهره گیری از اساتید به نام بومی و غیر بومی، توانسته علاقه مندان بسیاری را روانه بازار کار کند.

با ما در ارتباط باشید:
آدرس

تبریز، ولیعصر، خیابان تختی، فلکه ابن سینا به طرف پارک زیتون (100 متر نرسیده به پارک) 

تلفن ها

 33293958 – 33298421 – ( 041)

09353964863

سئو سایت: طراحان وب تبریز
تماس سریع کلیک کنید