آموزش معماری و دکوراسیون داخلی در تبریز

آموزش معماری و دکوراسیون داخلی در موسسه آموزشی رادیس

3 - 4 ماه - 157 ساعت

هزینه دوره: 13/500/000 هزار تومان

آموزش معماری و دکوراسیون داخلی در تبریز

آموزش معماری و دکوراسیون داخلی در موسسه آموزشی رادیس

3 - 4 ماه - 157 ساعت

هزینه دوره: 13/500/000 هزار تومان

آشنایی با دوره

معرفی آموزش معماری و دکوراسیون داخلی در تبریز

آموزش معماری و دکوراسیون داخلی در تبریز

آموزش معماری و دکوراسیون داخلی یکی از دوره های پر درآمد آموزشگاه رادیس می باشد که سالانه چندین نفر را وارد بازار کار می کند .

* در آموزش معماری و دکوراسیون داخلی در تبریز هنرجویان بعد از اتمام دوره به سازمان فنی و حرفه ای معرفی می شوند و پس از امتحان تئوری و عملی و قبولی در آزمون ها مدرک فنی و حرفه ای اخذ می کنند .

توضیحات دیگر درباره معماری و دکوراسیون داخلی در تبریز

معماری داخلی ، طراحی فضایی است که توسط مرز های ساختمانی ساخته شده . همچنین می تواند طراحی نخستین نقشه برای استفاده ، طراحی تجددی برای تغییر دادن طرح ، یا تجدید نظر کردن در مورد طرح و استفاده های مطابق نیاز نیز باشد . اخیرا معماری داخلی جزئی از معماری پایدار نیز محسوب می شود که در واقع بخشی از آن نیز به نگهداری منابع و بازیافت برای طراحی کاربردی ، می پردازد . دکوراسیون داخلی جایگاه ویژه ای در تجلی معماری و طراحی داخلی یک سازه دارد . دکوراتور های داخلی به زیبا شناسی ساختمان (طرح های رنگی ، مبلمان ، کار های هنری و غیره ) توجه دارند . آن ها با جنبه هنری طراحی بسیار بیشتر از علم آن درگیر هستند .

آموزش معماری و دکوراسیون داخلی در تبریز

دکوراتور های داخلی هیچ گونه نگرانی در مورد طراحی ساختاری ساختمان ندارند و لازم نیست که به اندازه آئین نامه ساختمان آگاه باشند . طراحان داخلی معمولا از ابتدای ساخت درگیر نخواهند شد و نیازی به دانش عمیق از عناصر فنی مانند CAD و طراحی ساختاری ندارند . با این وجود ، آن ها باید بسیار هنری باشند و  چشم به روند طراحی داخلی و جزئیات زیبا شناسی داشته باشند .

دکوراسیون داخلی منزل و ساختمان و طراحی داخلی خانه دست زده نمی شود و با استفاده از عناصر و المان هایی که در محیط خانه یا اداره و … وجود دارد مانند لوازم منزل ، تابلو ، تغییر رنگ و … محیط و فضای خانه تغییر داده می شود . 

یک فرد دکوراتیو باید میزان روشنایی محیط ، ابعاد و اندازه های لازم و متناسب با محیط برای مبلمان ، تعیین استاندارد مصالح برای جلوگیری از بروز آتش و … را در نظر داشته باشد و بر اساس این قوانین همراه با خلاقیت خود محیطی زیبا را خلق نماید .

اصطلاح انگلیسی : interior architecture

جهت شرکت در دوره آموزش معماری و دکوراسیون داخلی در تبریز همین حالا کلیک کنید

سرفصل ها

  • آشنایی با ضوابط و استاندارد های معماری داخلی
  • طراحی دست آزاد (اسکیس)
  • رنگ و نورپردازی
  • نقشه کشی و ترسیم فنی(فاز 1 و 2)
  • آموزش کار با برنامه های حرفه ای معماری داخلی : Autocad - 3Dmax - Vray
  • طراحی و نحوه چیدمان مبلمان و دکوراسیون داخلی
  • آشنایی با سبک های معماری داخلی
  • آشنایی با مواد و مصالح
  • روش های ساخت و اجرا

بازار کار

گالری تصاویر

گفت و گو با هنرجویان

آموزشگاه رادیس

آموزشگاه رادیس با مجوز رسمی از سازمان فنی و حرفه ای فعالیت خود را از سال 1394با هدف آموزش نیروی کار تخصصی و اشتغال زایی در سطح کشور فعالیت خود را در شهر تبریز آغاز نموده و با برگزاری دوره های متعدد آموزشی متفاوت در زمینه های معماری، هنرهای تزئینی ، هنرهای تجسمی ، فناوری اطلاعات ، امور مالی و یازرگانی با بهره گیری از اساتید به نام بومی و غیر بومی، توانسته علاقه مندان بسیاری را روانه بازار کار کند.

با ما در ارتباط باشید:
آدرس

تبریز، ولیعصر، خیابان تختی، فلکه ابن سینا به طرف پارک زیتون (100 متر نرسیده به پارک) 

تلفن ها

 33293958 – 33298421 – ( 041)

09353964863

سئو سایت: طراحان وب تبریز
تماس سریع کلیک کنید