آموزش کناف در اشنویه

فهرست عناوین

آموزش کناف در اشنویه یک از دوره های پردرآمد آموزشگاه رادیس می باشد که سالانه چندین نفر را وارد بازار کار می کند .

دوره طی 1 ماه و در 40 ساعت توسط اساتید مجرب آموزش داده می شود . هنرجویان بعد از اتمام دوره آموزشی مستقیم از طریق آموزشگاه وارد بازار کار می شوند .

تمامی مواد ومتریال دوره بر عهده آموزشگاه می باشد و هنرجویان به صورت عملی همراه اساتید کار می کنند .

بعد از اتمام دوره هنرجویان پشتیبانی بعد از دوره دارند و با اساتید در ارتباط هستند .

*در آموزش کناف هنرجویان بعد از اتمام دوره به سازمان فنی و حرفه ای معرفی می شوند و پس از امتحان تئوری و عملی و قبولی در آزمون ها مدرک فنی و حرفه ای اخذ می کنند .

 

آموزش کناف در اشنویه

کناف صفحاتی روکش دار و غالبا گچی هستند که امروزه در صنعت ساختمان سازی به وفور مورد استفاده قرا می گیرند که عمده دلایل آن زیبایی ظاهری ، سرعت نصب و اجرای بالا ، تنوع فوق العاده و… هستند .

کناف همان نصل جدید گچ محسوب می شوند که تقریبا در تمامی امور ساختمان سازی مورد استفاده قرار می گیرند .

از ورق های کناف در دیوار ها و سقف های هر بخش از ساختمان و شرایط محیط و همچنین سلیقه کارفرما می توان استفاده کرد . انواع مختلف پانل های گچی ، چوبی و… به این جهت در ادارات و مراکز تجاری استفاده می شود . انجام این کناف کاری با توجه به لوازمی که در سقف نصب می شود امکان پذیر است .

کناف کاری ثابت : کناف کاری ثابت دارای جنبه تزئینی می باشد و اکثرا از این روش در اجرای سقف کناف منازل استفاده می شود . در این روش استفاده از نور پردازی در کناف امکان پذیر می باشد که همین امر از اهمیت بالایی برخوردا است .

 

 

اصطلاح انگلیسی : knauf

آموزشگاه رادیس

آموزشگاه رادیس با مجوز رسمی از سازمان فنی و حرفه ای فعالیت خود را از سال 1394با هدف آموزش نیروی کار تخصصی و اشتغال زایی در سطح کشور فعالیت خود را در شهر تبریز آغاز نموده و با برگزاری دوره های متعدد آموزشی متفاوت در زمینه های معماری، هنرهای تزئینی ، هنرهای تجسمی ، فناوری اطلاعات ، امور مالی و یازرگانی با بهره گیری از اساتید به نام بومی و غیر بومی، توانسته علاقه مندان بسیاری را روانه بازار کار کند.

با ما در ارتباط باشید:
آدرس

تبریز، ولیعصر، خیابان تختی، فلکه ابن سینا به طرف پارک زیتون (100 متر نرسیده به پارک) 

تلفن ها

 33293958 – 33298421 – ( 041)

09353964863

سئو سایت: طراحان وب تبریز
تماس سریع کلیک کنید