آموزش پتینه در سردشت

فهرست عناوین

 آموزش پتینه در سردشت یکی از دوره های پردرآمد آموزشگاه رادیس می باشد که سالانه چندین نفر را وارد بازار کار می کند.

دوره طی 6 روز متوالی ودر 3 ساعت توسط اساتید مجرب آموزش داده می شود . هنرجویان بعد ازاتمام آموزش مستقیم از طریق آموزشگاه وارد بازار کار می شوند.

تمامی مواد ومتریال برعهده آموزشگاه می باشد وهنرجویان تمامی تکنیک ها را اجرا میکنند.

بعدازاتمام دوره هنرجویان پشتیبانی پس از دوره دارند و با اساتید در ارتباط هستند.

آموزش پتینه در سردشت

پتینه در لغت به معنای کهنگی و زنگار می باشد. ولی اصطلاحی است که در رنگ کاری ساختمان به عنوان سبکی از کار نقاشی ساختمان به کار برده می شود. پتینه یک هنر تخصصی برای ایجاد بافت های زیبا و شیک روی انواع سطوح منزل مثل سقف و دیوار و همچنین اشیا مختلف مثل سفال ،شیشه ،چوب و فلز می باشد که با این روش می توان سطوح مختلف را تزئین کرد.

پتینه کاری نوعی پوشش مانند نقاشی هنری برای سقف و دیوار است که از گونه خدمات گچبری حساب می شود که دارای صد ها مدل طرح و رنگ است پتینه کاری نسبت به رنگ های روغنی و پلاستیکی ماندگاری بالاتری دارد.

اجرای پتینه طرح سنگ یکی دیگر از سبک های هنری است که معماری داخلی را متحول نموده است . اجرای پتینه طرح سنگ بر روی انواع مواد وقسمت های مختلف ساختمان قابل اجرا است .اجرای این سبک بر روی ستون های گچی همیشه گزینه ای جذاب و زیبا برای فضایی با دکوراسیون لوکس و لاکچری خواهد بود .

هنر پتینه استفاده ای خلاقانه از رنگ ها و ترکیب رنگ ها است که به کار بعد و عمق می بخشد. این هنر علاوه بر این که پوشش دهنده سقف ودیوار ها است و می تواند نمای بهتری را ایجاد کند ، از بین برنده نا صافی ها ،موج ها و ترک های دیواری نیز می باشد. پتینه قاب اجرا بر روی انواع سطوح است.

 

 

اصطلاح انگلیسی : patina

آموزشگاه رادیس

آموزشگاه رادیس با مجوز رسمی از سازمان فنی و حرفه ای فعالیت خود را از سال 1394با هدف آموزش نیروی کار تخصصی و اشتغال زایی در سطح کشور فعالیت خود را در شهر تبریز آغاز نموده و با برگزاری دوره های متعدد آموزشی متفاوت در زمینه های معماری، هنرهای تزئینی ، هنرهای تجسمی ، فناوری اطلاعات ، امور مالی و یازرگانی با بهره گیری از اساتید به نام بومی و غیر بومی، توانسته علاقه مندان بسیاری را روانه بازار کار کند.

با ما در ارتباط باشید:
آدرس

تبریز، ولیعصر، خیابان تختی، فلکه ابن سینا به طرف پارک زیتون (100 متر نرسیده به پارک) 

تلفن ها

 33293958 – 33298421 – ( 041)

09353964863

سئو سایت: طراحان وب تبریز
تماس سریع کلیک کنید