آموزش سقف کشسان در تبریز

فهرست عناوین

آموزش سقف کشسان در تبریز

تعریف سقف کشسان

سقف کشسان نوعی سقف کاذب است که شامل دو مولفه می باشد: نوعی پارچه و یک ریل که این پارچه را احاطه می کند. این سیستم را می توان علاوه بر سقف، به عنوان دیوارپوش، پنل های متحرک و اشکال گوناگون استفاده کرد.این نوع سقفها را نیز میتوان با استفاده از انواع نورپردازی، به عنوان پنجره های مشبک یا گوشه دار با پس زمینه های بسیار زیبا استفاده کرد.

جنس سقف کشسان

متریال پارچه ای ما از جنس pvc (حدود ۹۰ درصد) و پلاستیک استایلر (۱۰ درصد) به ضخامت ۰٫۸ تا ۱ میلیمتر است که کاملا قابل بازیافت می باشد. این متریال را می توان توسط تعداد نامحدودی رنگ بر روی انواع پارچه مات، لاکر (آینه مانند) و ترنسپرنت و با استفاده از اشکال مختلف نورپردازی کرد. همچنین بر روی این متریال می توان انواع طرحها را چاپ یا نقاشی کرد.

مزایای کلی سقف کشسان

  • قابل شستشو
  • ضد آب
  • قابلیت جابجایی
  • ضد گرد و غبار
  • آنتی باکتریال
  • غیر قابل اشتعال

مزایای اجرایی سقف کشسان

سقف کاذب کششی دارای سرعت نصب بالا و اجرای تمیز و بدون ریخت و پاش زیاد است. دارای وزن سبکی می باشد و تا ۸۰ متر مربع قابلیت پوشش یکپارچه را دارد و مشکلاتی چون رنگ آمیزی و خشک شدن را ندارد. این نوع سقف ها در برابر ضربات ناگهانی مقاومت بالایی دارند (البته در برابر اجسام نوک تیز امکان پارگی وجود دارد) و  همچنین دارای پول عمر بالایی می باشند.

مکان های قابل نصب سقف کشسان

به دلیل خاصیت آنتی باکتریال سقف کشسان، در اماکنی چون بیمارستان ها، آزمایشگاهها، مطب ها و … می توان از این سقف کاذب استفاده کرد. به دلیل ویژگی ضد آب بودن نیز در استخرها، حمامها و سرویس های بهداشتی قابل نصب است. و به دلیل زیبایی بسیار زیاد نیز در اماکن عمومی، داخل منازل و … نیز امکان نصب این سقف کاذب وجود دارد.

آموزش اجرای سقف کاذب کشسان در تبریز

برای فراگیری اجرای این نوع سقف می توانید از دوره های آموزشی مجموعه رادیس تبریز بهره مند گردید. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس بگیرید:

۰۴۱۳۵۵۴۱۶۶۴

۰۴۱۳۵۵۷۳۱۶۹

آموزشگاه رادیس

آموزشگاه رادیس با مجوز رسمی از سازمان فنی و حرفه ای فعالیت خود را از سال 1394با هدف آموزش نیروی کار تخصصی و اشتغال زایی در سطح کشور فعالیت خود را در شهر تبریز آغاز نموده و با برگزاری دوره های متعدد آموزشی متفاوت در زمینه های معماری، هنرهای تزئینی ، هنرهای تجسمی ، فناوری اطلاعات ، امور مالی و یازرگانی با بهره گیری از اساتید به نام بومی و غیر بومی، توانسته علاقه مندان بسیاری را روانه بازار کار کند.

با ما در ارتباط باشید:
آدرس

تبریز، ولیعصر، خیابان تختی، فلکه ابن سینا به طرف پارک زیتون (100 متر نرسیده به پارک) 

تلفن ها

 33293958 – 33298421 – ( 041)

09353964863

سئو سایت: طراحان وب تبریز
تماس سریع کلیک کنید