آموزش بازاریابی در تبریز یکی از دوره های پر درآمد آموزشگاه رادیس می باشد که سالانه چندین نفر را وارد بازار کار می کند .
*در آموزش بازاریابی هنرجویان بعد از اتمام دوره به سازمان فنی و حرفه ای معرفی می شوند و پس از امتحان تئوری و عملی و قبولی در آزمون ها مدرک فنی و حرفه ای اخذ می کنند .
آموزش بازاریابی در تبریز
بازاریابی فرآیندی است که طی آن شرکت ها مشتریان را درگیر می کنند ، با مشتریان ارتباط قوی برقرار می کنند و برای
مشتریان ارزش ایجاد می کنند تا در ازای آن از مشتری ارزش دریافت کنند .
بازاریابی یعنی جستجو برای یافتن مناسب ترین بازار و بخش هایی که سازمان می تواند در آن جا به صورت مفید تر و موثرتر
حضور یابد و پاسخ گوی نیاز ها و خواسته های مردم باشد . به عبارتی ، بازاریابی تلاشی آگاهانه است برا تخصیص بهینه منابع
و ایجاد نوعی تخصص در بازار .
سازمان ها باید بازار هدف خود را بیابند تا بتوانند نیاز های آن را بهتر شناسایی کرده ، محصولات و خدمات متناسب با آن ها را
تهیه و تامین کنند . اساس حرکت بازاریابی جلوگیری از هدر رفتن منابع و امکانات گوناگون و یافتن مناسب ترین جایگاه محصول
یا شرکت در بازار است . بازاریابی یعنی بخش بندی یا تقسیم بازار ها وتعیین محصولات شرکت برای مناسب ترین بازار ها .
بازاریابی با ارزیابی نیازی که محصولات و خدمات به آن ها پاسخ می دهند ، شروع می شود . به طور منطقی ، شناسایی و
انتخاب برخی نیاز ها نشانه بی توجهی به دیگر نیازهاست .
اصطلاح انگلیسی : marketing and sales manager